7. jan. 2013

Lifesaver: The Scarf!

Håndlavet tørklæde fra By Anne K design
- Fotograf: JK

Sponsoreret indlæg

Dååårlig dag. Det kan ikke siges meget anderledes. Kender I det, når man bare står op med følelsen af at være vildt ustabil både fysisk og psykisk? Sådan har jeg haft det i dag. Jeg stod op, kiggede på mig selv i spejlet og kunne ikke lade være med at tænke: "Hvor meget mere lort kan der læsses på disse små 95 kvadratcentimeter??" Meget, tilsyneladende... Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg præcist bare blev ved med at tiltrække alverdens negative følelser i dag. Udover at mit hoved stadig gør voldsomt ondt, så har jeg det jo okay? Tror jeg... 

Anyway, bedst da det så mest sort ud, kom denne fantastiske pakke fra Anne-fabrikken: mit fantastiske tørklæde i uld og fjernede mine sorger som en ivrig støvsuger. Med sine bånd, palietter og rhinsten bliver det ikke bare et rigtig stilfuldt vinter-musthave, men også en fin accessory til, ja, til alt der bare mangler "det dér ekstra". Anne selv skrev til mig: 

"Laves i en blød lækker uldblanding til kr 395 eller bomuldsblanding til forårs-/sommerbrug til 375 i farver efter eget valg med bånd, perler og rhinsten i matchende farver"

Dét er da billigt! Skynd jer og få fat i et her. (Der mangler i øvrigt stadig 30 likes til lodtrækningen om en gratis hue stopper - så like dog og prøv lykken!)

Udover huer og tørklæder i alverdens design, former og farver, laves der også: luffer, pulsvarmere, sjaler, ponchoer og min personlige favorit - de yndigste pandebånd! Du kan også, hvis du selv har en idé til noget helt nyt, skrive til Anne på hendes Facebookside og forhøre hende om det kan blive en reel mulighed. Det er billigt, det er håndlavet og det er 100% kvalitetsvarer!

Jeg håber, at I haft (og stadig har) en god dag!

Ciao skønne mennesker!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3