6. jan. 2013

Ms. X - Who is She?!

Sille Sørensen fra SilleWho?
 - Fotograf: Undertegnet

Jeg triller gennem de mørke og trøstesløse Næstved'ske omgivelser, hvis gader er opgravet og ligner mest af alt et bombekrater. Til tider glemmer jeg, hvorfor jeg præcis er her, hvad mit formål egentlig er. Indtil jeg sidder ved caféen og får øje på lyset forenden af tunellen. - Om det er hårfarven eller det store smil som skinner mest, kan jeg ikke bedømme. Men lyset har en identitet; hun blev i går beskrevet som min heltinde, mit store idol. Heltinden har også et navn. Sørensen, Sille Sørensen. 

Selveste Frøken Who? står ude foran Vivaldis vindue og smiler ind til mig. Jo, gu' fanden er det hende! Og hun bliver bestemt hverken mindre morsom eller heltinde-like af at hoppe ud af sin blogverden og ud i det virkelige liv - tværtimod. Jeg ser om muligt endnu mere op til hende nu end før. Det er i hvert fald længe siden, jeg sidst har grinet så meget på et førstegangsmøde.

Sille Who? fra Bloggers Delight var den første blog, som jeg stiftede bekendtskab med. Og det var decideret kærlighed ved første blik. Jeg havde langt om længe mødt en kvinde, som på én gang mindede en del om mig selv, men som samtidige havde så meget større nosser end undertegnet, med hensyn til at hvile i sig selv. En ting, som jeg aldrig nogensinde vil kunne opnå på samme niveau. Alt hvad jeg kender til humor og sarkasme, kan Ms. Who? bringe op på niveauer så høje, at jeg bliver svedt bare at kigge derop!

Men det korte og lange ved denne lille anekdote er, at jeg i dag har mødt min første blogger i mit liv og hun har gjort et kæmpe indtryk på mig. Jeg har (forhåbentligt) fået en kær blogger-veninde, som i dag agerede som min elskede "Den gode fe" i bloggeruniverset. Hun gav mig gode råd og fantastisk vejledning, samtidig med at vi kunne tale om alt og intet - fantastisk kombination.

- Tak for dagen i dag og fordi du eksisterer i blogland, Chica! 

 Bodystocking (vintage = arvet fra min mor) str. small, blazer fra H&M's børneafdeling (str. 12-13 år), nederdel fra Vero Moda (str. 38), satingamacher fra H&M's børneafdeling (str. 104), bælte fra Bahne, hat fra H&M, øreringe fra Matas.
- Fotograf: HJ


Hurtig update om mit dagens outfit: Jeg har som sagt min mors gamle bodystocking på og det er ikke 100% problemfrit. Da jeg har mindre lår end andre, kan jeg faktisk ikke passe underdelen og så må man jo tænke kreativt. 

Så jeg har simpelthen åbnet den, klappet den strammere sammen mellem benene end man egentlig bør og så lukket den med en god og gammeldags sikkerhedsnål i stedet for med de almindelige knapper. Det samme trick har jeg måtte gøre med ryggen, da den oprindeligt er skåret med en åben ryg. Den har jeg lukket til (som man kan se) med endnu en nål og da jeg har en blazer ud over, kan man ikke se det - det vil sige, at det er et idiotsikkert trick - brug det tøser!

Hatten bruges jo som I ved, som skjulested til mit grimme plaster. Bæltet bruges udelukkende til at trække den blå farve fra blomsterne mere ud fra bodystockingen. Jeg synes, at de bløde gamacher og den rå, lædernederdel giver et cool sammenspil. Det ser mega fedt ud!

I morgen er det mandag - behøver jeg sige arg?!

I må have en fortsat fantastisk god søndag aften, chicas! 

See you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3