16. jan. 2013

Skolepige - med et strejf af Burberry

Sweater fra Benneton (str. 11-12 år), charmeklud i silke fra Burberry, lædernederdel fra Vero Moda (str. xsmall), "nanny-boots" fra Mark's and Spencer i London (str. 31)
- Fotograf: JK

Piger elsker uniformer siges det. I hvert fald hvis det er en mænd, der har dem på. Jeg er ikke så meget til brandmænd, men uniform-delen er ret fed. Jeg er pt. betaget af skoleuniform-fænomenet. Jeg ville ønske, at jeg havde en skoleuniform. Det der slipse-"jeg-er-advokatens-yngel"-look er lige mig. Der er noget klassisk og fedt over det. Men jeg går desværre på en skole, hvor uniformer ikke er obligatoriske - og så må man jo selv lave én!

Den er er nok en kende mere rå end hvad skolerne vil have - men den skal jo også være moderigtig. Den bløde, uldne sweater og de bløde ruskindsstøvler passer skidegodt til den rå nederdel. Og for at få lidt farver ind i det grå/sorte helvede, så bruger man lidt trylleurt. Og nej mine med-mini-søstre, det er ikke hash vi taler om her, men Burberry. PRESMAs personlige favorit mærke! Hvis det stod til mig, så var hele min garderobe spækket med Burberry-items...

Nu tror jeg, at jeg vil tage en kop varm kakao, så min ømme hals kan blive en smule bedre. 

¡Hasta mañana Chicas!
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3