6. apr. 2013

Nyt begreb: En rock-ballerina

Jakke fra H&M's børneafdeling str. 146, Kjole fra H&M's børneafdeling str. 140, sølvleggings fra Bilka str. 8-9 år.
- Fotograf: HJ

Da jeg var lille, var jeg principelt imod kjoler og puttenutte-ting. Det gavnede ikke ligefrem min højde, syntes jeg. Men efter jeg er blevet voksen, har jeg måtte indse, at min puttenutte-periode faktisk har været den mest komfortable - så mon ikke man burde fortsætte ned af den sti? Men den gavner stadigvæk ikke min højde - så jeg må indgå nogle kompromiser, hver gang jeg udstyrer mig selv med en kjole eller noget blomstret: én sød ting = en rå ting. Det giver en fed balance og folk kan (forhåbentlig) se, at jeg ikke er fem år længere. 

I dag havde jeg lidt sangerinde Avril Lavigne i tankerne, da jeg klædte mig på i morges: en sød kjole, og resten = sort som kul. Det fungerede faktisk; en sort jakke og et par sorte Converse-sko så fantastisk ud til min kjole og mine lidt sprælske leggings. Thumbs up!

Dagens råd: mix og bland! Se jer selv som en palet og tøjet som farverne. Både farver og stilarter kan spille max, hvis det bliver blandet sammen på den rigtige måde. PRESMA siger hold jer ikke tilbage og eksperimentér for fanden!  

Har I nogle fede planer for søndagen?

Fortsat god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3