9. apr. 2013

Omniskoen: ballerina'erne

Sko fra Tommy Hilfiger str. 32 & sko fra Skoringen str. 31
- Fotograf: Undertegnet

Jeg er normalt ikke én som køber mange sko. Mest fordi det er begrænset med aldersvarende sko i min størrelse. Der går ofte lang tid i mellem skokøbene, men til gengæld køber jeg MANGE sko, når jeg så endelig finder nogle - så er shoppe-karmaen genoprettet! 

Jeg har pt. en god skoperiode - tre par indtil videre er det blevet til (på en måned ca). Og jeg er så småt begyndt at se et mønster for PRESMA-moden i år; ballerinasko i alverdens afskygninger! De er fantastiske både til fest og hverdag, kjole eller jeans - you name it! 

Det seneste skud på sko-stammen er de støvede, guldfarvede sko fra Tommy Hilfiger og Gud i himlen hvor jeg elsker dem! Jeg har allerede et par fra Hr. Tommy og de har været mine bedste venner i årevis. Men nu er de mætte af dage og en ny afløser skulle på banen - og en guldfarvet en af slagsen blev det til. 

I får lige en godnatsang med på vejen, som passer (en smule) til emnet: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3