8. maj 2013

Genbrugsfund vol 1

Sommertrøje fra D-XEL (str. small), satinskjorte med perlemorsknapper fra "Johanne S design" (str. small)
- Fotograf: HJ

Her er to af mine fund fra mandagens genbrugsshopping. Den hvide, tynde sag er mere eller mindre en nødvendighed og er købt af praktiske årsager; simpelthen for at beskytte mig sommeren igennem mod den skarpe sol og undgå at blive solskoldet og få hummer-look. Men den er sød og passer til min feminine tøjstil, så det er en win/win!

Skjorten derimod faldt jeg for lige med det samme! Der er bare noget over stoffet; den har den lækreste konsistens - fed og lækkert satin. Og så har den den flotteste champagne farve, hvilket minder mig om min mors brudekjole. Så den skulle sentimentale PRESMA da lige have...

Flere genbrugsfund coming up!

Har I haft det fjong?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3