20. jun. 2013

Sailorsæt a la PRESMA!

T-shirt fra "Mark's & Spencer" str. 12 år, nederdel fra Vero Moda str. small, onesize netstrømper fra www.kostumelandet.dk, sko fra Tommy Hilfiger str. 31, clutch fra Friis & Co.
Fotograf: JK

Hej med jer sweetpeas! 
 
Kan I huske dette indlæg, hvor jeg via Polyvore fandt et sailor-inspireret sæt, som jeg bare MÅTTE have?? Jeg har endnu ikke fået fat i lige netop dét sæt, men jeg lod mig inspirere af det og kreerede mit eget sæt af det tøj, som jeg nu engang selv ejer: en stribet overdel, noget sort, noget rødt (mine læber, som desværre ikke kan ses på billederne - men hold kæft hvor ser jeg godt ud med rød læbestift!) og så toppe det med nogle goldy, shiny details!

Jeg vil gerne lige hurtigt nævne fiskenetstrømperne; de er beregnet til børn, men til kostumer! Så det er altså ikke anerkendt som en normal beklædningsgenstand til hverdagen. Men hvad fanden? Man må jo søge alderssvarende tøj, der hvor man nu engang kan! Og hvis det skal betyde, at jeg skal gå med kostumer i skolen, så gør jeg da bare dét!
 
Billederne er fra da jeg var i Zoo (hvilket de fleste vel forhåbentligt allerede har regnet ud på nuværende tidspunkt; ellers bliver jeg simpelthen nødt til at afsløre for jer, at det er altså de færreste som holder tigerunger i baghaven - en kat plejer at være godt nok...!)

I dag har jeg været på en hyggelig shoppingtur (til trods for at jeg hverken kom i Buch eller Zara - buhu gangen 1000!!!!). Men jeg har fået nogle andre fede ting, som I nok skal få at se!

Jeg håber, at I har haft det dejligt! Jeg personligt er ved at dø af hedeslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3