15. jul. 2013

Chanel til blogger-pjækkerøven!

Nr. 505 "Particulière" & nr. 531 "Péridot" fra Chanel
Fotograf: JK

Hej med jer!

Først og fremmest undskyld for mit blogpjæk i går! Jeg håber, at det her kan agere som et lille modemæssigt plaster på såret: jeg har været ude og shoppe OG jeg har købt ind til mit nye projekt: "Projekt længere hår" - win!

Jeg har blandt andet købt disse to vildt fede neglelakker fra Chanel - en i brun (til hverdagsbrug) og en changerende i grøn/blå
(som mest vil blive brugt til fest. Eller... Når jeg vil gøre et hverdagslook mere festligt!)

Som nogen af jer måske har set på PRESMA's facebookside, så har jeg også købt "Hair Volume"-piller fra New Nordic. Det er nogle ordentlige hestepiller, men jeg krydser alt hvad der kan krydses, for at det her projekt vil lykkedes! Hår ned til røven - here we come!

Jeg har købt en halvårlige kur og fordi det er naturmedicin, så er prisen aldeles pebret (jeg kan ikke anbefale at bruge så mange penge på piller!) Men fordi jeg er en doven skid, som ikke gider at tage tre-fire piller om dagen, så er jeg villig til at smide nogle ekstra håndørere i firmaet, så jeg nøjes med at tage en pille dagligt. Forhåbentlig er I ikke lige så dumme som undertegnet, så lyt til PRESMA og køb Silica-piller i stedet for og så slug de ekstra skide piller og spar en masse penge!

I øvrigt, så er jeg i gang med at forberede et nyt partylook - sådan I ved, bare for sjov... Jeg har set den sødeste buksedragt fra Ellos.dk. Den er sort og så er den til børn! Den MÅ jeg bare eje! Jeg har allerede købt nogle nye accessories, som skal bruges til at føre looket til perfektion. Mere om dem og dragten senere!

Jeg håber, at I har haft en dejlig dag!

2 kommentarer:

  1. OMG, Péridot er du NØDT TIL at vise på, for hvis den er bare halvt så fed, som den ser ud til, MÅ jeg eje den!!

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line!

      Begge farver kan (som du ved) ses på bloggens Facebookside ;)

      xoxo
      PRESMA

      Slet

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3