5. okt. 2013

Custom Art

Sponsoreret indlæg
Fotograf: HJ

Det er åbenbart blevet en helt selvfølgelighed, at bloggere (og især modebloggere) går med Chanel-neglelak. Og PRESMA er ikke et hak bedre selv... Og når man nu er så glad for de dersens lakker, så synes jeg, at man skal vise sin kærlighed på en ordentlig måde. Og i min søgen efter en fed "fra mig til mig"-gave fandt jeg det lækre, danske mærke "Custom Art". 

Custom Art er blevet rigtig populært her på det seneste. Det er to piger, Ea og Emilie, som sidder og maler Chanel No 5-parfumeflakoner (og de er også så småt begyndt på at male Chanel-neglelakker) på malerier, stofposer osv. Tingene er håndlavet, af en god kvalitet og så er det unikadesign som bliver nummereret. Her kan I for eksempel se, at mit maleri er deres nr. 44 - det er da lidt charmerende! 

Man kan selv bestemme flakonfarve og om det skal være en basic etiket (Chanel No 5) eller om man vil have sit eget, unikke citat. Jeg har valgt et citat fra Coco herself, som jeg synes rammer min personlig ret godt: "A girl should be two things: classy & fabulous". Og prisen er faktisk heller ikke noget at klage over; Et basic billede i samme størrelse som mit (15*15 cm) koster 199 kr. Modellen større (15*21cm) koster 299 kr.

Jeg overvejer på det kraftigste at købe en makker i str. 15*21 til mit nuværende maleri - for selvom det har selskab af 14 Chanel-lakker og et Lisbeth Dahl-skab, så bliver det sgu højest sandsynligt ensomt på min lille reol!

Lyt til et godt PRESMA-råd og forkæl jer selv med et customized minde for livet og støt nogle søde tøser i deres fede firma!   

Mit Chanel-makkerpar

Hvordan skal jeres customized maleri se ud? 

Jeg håber, at I har det dejligt! I morgen skal jeg noget spontant og helt igennem fedt!
Glæd jer, for det kommer til at stå på bloggen <3

2 kommentarer:

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3