26. jan. 2014

Datenight

Kjole fra Asos i str. 2 (petite), ring fra Pilgrim (justerbar), stiletter fra London str. 1
Fotograf: HJ + Undertegnet

Jeg er fuld. Jeg lider af eftervirkningerne af bastant, italiensk mad, fantastisk rødvin og ikke mindst en dejlig mand. I går var der nemlig dømt datenight på Ristorante Vesuvio of Copenhagen for mit vedkommende - behøver jeg understrege min lykke og eufori over dette? 

Og fordi jeg på forhånd forventede en kombination af lækker mad og lækkert selskab, så skulle undertegnet selvfølgelig også holde standarden; Så på med strutskørtet, den sorte make-up og de blå detaljer. Er det bare mig som er selvfed nu, eller fungerede den kombination ikke ret så optimalt synes I? Jeg følte mig i hvert fald aldeles attraktiv - noget som jeg her på det sidste er blevet meget, meget bedre til. Og hvor ucharmerende det end lyder, så er jeg faktisk ret glad for, at jeg efterhånden godt kan finde ud af det. 

Men hvem er han så, ham den mystiske? Ja ja. - Det er jo ikke godt at vide... Men måske kommer der snart en yderst interessant opdatering her på bloggen, hvem ved? Tålmodighed mine kære læsere, tålmodighed...

Jeg håber, at I får en dejlig søndag. Jeg skal i hvert fald pleje mine forskellige kategorier af tømmermænd. Vi ses snart igen! Og indtil da? Så husk, at I stadig kan nå at deltage i konkurrencen om en håndlavet sølvring. Det er lige her det foregår. 

Bye!


1 kommentar:

Tusind tak for kommentaren!
- Og kom snart igen <3